Forum27 - Türkiye'nin En Büyük Forumu
 

Go Back   Forum27 - Türkiye'nin En Büyük Forumu > Hayat ve Eğlence > Forum Oyunları

Cevapla

 

LinkBack Seçenekler Stil
  #1  
Alt 21 January 2009, 22:47
Senior Member
 
Kayıt Tarihi: 21 January 2009
Mesajlar: 281
Konular:
Aldığı Beğeni: 0 xx
Beğendiği Mesajlar: 0 xx
Standart En Tuhaf Aninizi Anlatirmisiniz??

çocukluğumda rüyamda işediğimi görmüştüm:PPPP


o kadar bol işedimki hahahahaha kalktığımda harbiden işemişim.......



ya siz??????????????? nedir en tuhaf anınız???
Alıntı ile Cevapla
  #2  
Alt 22 January 2009, 16:45
Senior Member
 
Kayıt Tarihi: 21 September 2008
Mesajlar: 15,180
Konular:
Aldığı Beğeni: 0 xx
Beğendiği Mesajlar: 0 xx
Red face Cvp: En Tuhaf Aninizi Anlatirmisiniz??

Lisede beden dersi içiN aşagı inerKen düşmüşTüm merDivenden tuhaf ve komiK bi duRumdu arTı utanç veRici bi Durum neyseki fazla kişi Yoktu :P
Alıntı ile Cevapla
  #3  
Alt 22 January 2009, 17:05
Senior Member
 
Kayıt Tarihi: 21 January 2009
Mesajlar: 281
Konular:
Aldığı Beğeni: 0 xx
Beğendiği Mesajlar: 0 xx
Standart Cvp: En Tuhaf Aninizi Anlatirmisiniz??

geçmiş olsun güzel teyzemm
Alıntı ile Cevapla
  #4  
Alt 26 January 2009, 23:44
Senior Member
 
Kayıt Tarihi: 21 January 2009
Mesajlar: 281
Konular:
Aldığı Beğeni: 0 xx
Beğendiği Mesajlar: 0 xx
Standart Cvp: En Tuhaf Aninizi Anlatirmisiniz??

ben bu tşk işinden anlamadım ama neysee
Alıntı ile Cevapla
  #5  
Alt 29 January 2009, 21:58
Senior Member
 
Kayıt Tarihi: 26 December 2008
Mesajlar: 142
Konular:
Aldığı Beğeni: 0 xx
Beğendiği Mesajlar: 0 xx
Standart Cvp: En Tuhaf Aninizi Anlatirmisiniz??

y0Lda gideRkenn ßaßam diee tanımadıqım ßi aDamın koLuna girmi$tim.. Tam ßi saCmaLıqq { ama kucukken taßi. }
__________________
Hazel
Alıntı ile Cevapla
  #6  
Alt 30 January 2009, 12:56
Banned
 
Kayıt Tarihi: 12 December 2008
Mesajlar: 217
Konular:
Aldığı Beğeni: 0 xx
Beğendiği Mesajlar: 0 xx
Standart Cvp: En Tuhaf Aninizi Anlatirmisiniz??

--Eheuehuehue koptum ya HaZeL nasıl başardın onu
--Ya benm bir sürü war da lisede 2 senelik sınıf arkadasmn adını unutmuştum ehueheuheue işin kötü tarafı konuşuyoruz we ben adını söyleyemiyorm salak gibi bakınıyodm hehehhehhehe ama o hala bilmiyo bunu
bilmesin de yoksa saçımı başımı yolar
--Bu arada Yakışıklı abi o senin yaşadgn olayı bende yaşamıştım ama wallahi ben tuvalete gitmştm nasıl oldu o heueheueheue
--Anneme az laf anlatmaya çalışmadm anne walla baq tuvaletteydm diodum hehehehe
Alıntı ile Cevapla
  #7  
Alt 30 January 2009, 13:19
Senior Member
 
Kayıt Tarihi: 26 December 2008
Mesajlar: 142
Konular:
Aldığı Beğeni: 0 xx
Beğendiği Mesajlar: 0 xx
Standart Cvp: En Tuhaf Aninizi Anlatirmisiniz??

HaHaHa Hij De zor 0Lmadı aCıkcaSı aMa aDamda HiÇ tePki FerMedi yanı nie girioorsn kzıım koLuma feLan da demioorr ßuLmu$ taßi quseL kzzı
__________________
Hazel
Alıntı ile Cevapla
  #8  
Alt 30 January 2009, 13:24
Banned
 
Kayıt Tarihi: 12 December 2008
Mesajlar: 217
Konular:
Aldığı Beğeni: 0 xx
Beğendiği Mesajlar: 0 xx
Standart Cvp: En Tuhaf Aninizi Anlatirmisiniz??

Hhehhehehhe iyi alıp götürmemiş seni
Alıntı ile Cevapla
  #9  
Alt 30 January 2009, 13:29
Senior Member
 
Kayıt Tarihi: 26 December 2008
Mesajlar: 142
Konular:
Aldığı Beğeni: 0 xx
Beğendiği Mesajlar: 0 xx
Standart Cvp: En Tuhaf Aninizi Anlatirmisiniz??

HaHaHaHa y0q Daha neLer
__________________
Hazel
Alıntı ile Cevapla
  #10  
Alt 30 January 2009, 13:32
Banned
 
Kayıt Tarihi: 12 December 2008
Mesajlar: 217
Konular:
Aldığı Beğeni: 0 xx
Beğendiği Mesajlar: 0 xx
Standart Cvp: En Tuhaf Aninizi Anlatirmisiniz??

Heee o zaman yeternce güzel deglmşsn kikikikkikikiki
Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Seçenekler
Stil



Saat: 05:24


Telif Hakları vBulletin® v3.8.9 Copyright ©2000 - 2020, ve
Jelsoft Enterprises Ltd.'e Aittir.
Tipobet Kameralı Sohbet Süpertotobet istanbul escort istanbul escort Bahis Siteleri Bahis Siteleri Bahis Siteleri Bahis Siteleri Bahis Siteleri Bahis Siteleri Betvole tipobet365 elexbet canlı maç izle elexbet giriş hiltonbet canlı hiltonbet hiltonbet tv hiltonbet pashagaming giriş ngsbahis tv ngsbahis güncel giriş Bakırköy escort Ataköy escort Avcılar escort goldenbahis tv betmatik giriş elexbet giriş hiltonbet sex hikaye porno seyret buca escort bedava bonus İnterbahis Gorabet Goldenbahis Fenomenbet Betper Betpas Betpark Arzbet Sultanbet megabahis grbets kolaybet belugabahis eyüp escort beylikdüzü escort çorlu escort izmir escort istanbul escort bayan konya escort bayan sex hikaye

Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0 PL2